G
gokyuzubenim

17.09.2012

2/10

İsim konusunda harika, yazma konusunda tırt bir yazar bence.En azından bu kitap için daha iyisini söyleyemeyeceğim.

Baskı: Ateşböceklerinin Mevsimi