O
okumagözlüğü
28.08.2013
10/10
Ara ara tekrar okuduğum ve çok etkilendiğim bir kitap. Belki benim hayatıma çok yakın olduğu için bu kadar sevmiş olabilirim, diğer okurlar benim kadar beğenmeyebilir ancak yine de okunması gerektiğini düşünüyorum.
Baskı: İki Yeşil Susamuru: Anneleri, Babaları, Sevgilileri ve Diğerleri
