
Pabucumun Ajanı -2
asude
S
SummertimeSadness
02.12.2014
10/10
Beklentilerimi karşıladı, ikinci kitap olarak beni tatmin etti. Beklediğime değmiş cidden. Kitapta tek bir fazla cümle yoktu, Ben genelde yan karakterlerin hikayelerinin uzun uzun anlatılmasından sıkılırım ama Yasemin-Mert hikayesi bile çok güzel karışmış araya, hiç fazlalık gelmedi. Deniz ve Tuna zaten yine harika. Gerçek üstü bir aşk olsa da okumak güzeldi. :)
Baskı: Pabucumun Ajanı -2