jodi picoult
13.06.2016
Okuduğum kitaplar içinde beni bu kadar ağlatan bir kitap daha olmadı. Hangi karakterin açısından baksam onu haklı buldum ve ben olsam ne yapardım? Sorusuyla boğuştum . Çok akıcı ve etkileyici . Muhteşem bir kitap
Baskı: Kız Kardeşim İçin