M
Mervekoroglu

10.11.2013

10/10

Gerim gerim okuduğum en güzel kitaplardan biri.Konusu gerçekten çok farklıydı.Bir daha böyle bir konuda kitap okumadım.

Baskı: Kara Büyü (Kötülük Üçlemesi, #3)