
Kara Büyü (Kötülük Üçlemesi, #3)
maxime chattam
M
Mervekoroglu
10.11.2013
10/10
Gerim gerim okuduğum en güzel kitaplardan biri.Konusu gerçekten çok farklıydı.Bir daha böyle bir konuda kitap okumadım.
Baskı: Kara Büyü (Kötülük Üçlemesi, #3)

maxime chattam
10.11.2013
Gerim gerim okuduğum en güzel kitaplardan biri.Konusu gerçekten çok farklıydı.Bir daha böyle bir konuda kitap okumadım.
Baskı: Kara Büyü (Kötülük Üçlemesi, #3)