Sadist
Sadist

stephen king

E
Ecz_ozlemm_

23.10.2013

10/10

Çok etkilendiğim bir roman, defalarca okudum ve her seferinde kendimi romanın içinde buldum. Hayran bıraktı beni kendine Stephen King.

Baskı: Sadist