
Sadist
stephen king
E
Ecz_ozlemm_
23.10.2013
10/10
Çok etkilendiğim bir roman, defalarca okudum ve her seferinde kendimi romanın içinde buldum. Hayran bıraktı beni kendine Stephen King.
Baskı: Sadist

stephen king
23.10.2013
Çok etkilendiğim bir roman, defalarca okudum ve her seferinde kendimi romanın içinde buldum. Hayran bıraktı beni kendine Stephen King.
Baskı: Sadist