
Aşka Var Mısın ? (Eversea #1)
natasha boyd
S
SatanistKesenKedi
24.04.2016
6/10
Bazı yerleri saçma gelsede genel olarak beğendiğim aşk romanlarından. Yazım tarzı gerçekten akıcı. Tavsiye ederim
Baskı: Aşka Var Mısın ? (Eversea #1)

natasha boyd
24.04.2016
Bazı yerleri saçma gelsede genel olarak beğendiğim aşk romanlarından. Yazım tarzı gerçekten akıcı. Tavsiye ederim
Baskı: Aşka Var Mısın ? (Eversea #1)