ahmed günbay yıldız
17.09.2014
Harika bir kitaptı.Konuyu çok güzel anlatmış,Sevgi,isyan,acı 3'ünüde bir arada anlatmış.1 günde okuyup bitirdiğim kitaptır.Birisini sevipte onu sevdiğine inanmayan tarzda bir kitap.Kısacası çok güzel bir aşk kitabı.
Baskı: Sevmekten Korkuyorum