serdar özkan
19.04.2016
Yazarin okuma çabası gosterdigim 2.kitabi. Bir ucuncusu asla olmaz.Gullerle konusan bir kadin ve sacma sapan bir kitap serisi....Roman degil masal yazmalisiniz sayin ozkan. Yada hic yazmayin vaktimizi zirvaliklarinizla calmayin !
Baskı: Aşkın Resmi (Kayıp Gül #4)