N
nrchn

15.04.2016

5/10

Çok sıkıcı yaaa .nedense hiç akıcı bir yönü yoktu ,macera ,romantik ,dram hep eksik kalmış yahu kitapta . devami varsa bile okumaya degmez sanki .danny gitti .gabrielle cadı güçlerini mi öğrenmeye başlıcak wren . Neyse neyse okuyan olursa devamını yorumlarini bekliyorum belki fikrimizi değiştirirler.

Baskı: Soğuk Öpücük (Cold Kiss, #1)