
Kuşatma ve Fırtına (The Grisha #2)
leigh bardugo
I
ilkayozgur
13.07.2015
6/10
Yorumumun tamamını için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/07/kusatma-ve-frtna-kitap-yorumu.html Seri kurgu itibariyle gerçekten kaliteli ancak karakterlerine ısınabildiğimi söyleyemeyeceğim malasef. Bütün bunların yanında ilk kitaptan daha çok sevdim çünkü koskoca seride karşıma sonunda gerçekten sevebileceğim biri çıktı. Prensimiz Nikolai. Zaten benim Nikolai gibi alaycı ve ince fikirli erkek karakterlere sanırım zaafım var.
Baskı: Kuşatma ve Fırtına (The Grisha #2)