F
firat

12.02.2013

10/10

Güzeldi,çoook güzeldi.Bir süredir okuduğum kitaplar içinde en güzellerinden biriydi.tavsiye olunur...

Baskı: Asi (MacLeods of Skye Üçlemesi, #1)