monica mccarty
12.02.2013
Güzeldi,çoook güzeldi.Bir süredir okuduğum kitaplar içinde en güzellerinden biriydi.tavsiye olunur...
Baskı: Asi (MacLeods of Skye Üçlemesi, #1)