nikolay vasilyeviç gogol
07.12.2013
Ne yorum yapsam bilemedim bu kitap hakkında. Biraz değişik bir eser olduğunu söyleyebilirim. En azından içinde anlatılanlar normal karşılayabileceğiniz düzeyde değil. Okurken ilginizi çekecektir.
Baskı: Bir Delinin Hatıra Defteri