M
metastatic

31.03.2016

9/10

Kitapta dönemin mahkeme fotoğrafları ve yazılı ifadeler tam olarak yer alsaydı eminim eşsiz bir eser olacaktı. Yinede tebrikler Emine Hanım..

Baskı: Yassıada Zabıtları-IV Bebek Davası