Sis ve Gece
Sis ve Gece

ahmet ümit

D
dasebru

18.07.2015

6/10

Aşık ve istihbaratçı adamın tasviri, bunalımı, yaşadıkları ve hissettiklerinin çok yavan ve üstünkörü anlatılmasına rağmen herhangi bir detay geniş betimlemelerle anlatılmış. Açıkçası bu biraz saçma geldi bana. Aynı zamanda bazı soruların cevaplarını net bir şekilde karşılamıyor. Çok başarılı diyemem ama fena değildi.

Baskı: Sis ve Gece