E
Elysion

04.11.2015

9/10

Serinin birinci kitabı "Eksik Parça" zurnanın zırt dediği yerde kalmıştı, aynı durum şimdi yine karşımızda. Şaşkınım. Peki biz bitmemiş serileri okumaktan vazgeçecek miyiz? Tabi ki hayır :)) Kitabı anlatmak istemiyorum, çok güzel ve harika bir kurgu var, her an her saniye bişeyler oluyor. Zavallı Mara kafayı yemesinde ne yapsın? İyi ki Noah varr ( Ah keşke benimde olsaaaaaa :)))) ) Eksik Parça'yı sevdiğim ve Bıçak Sırtını merakla beklediğim halde daha yeni okumamın sebebi; 3.kitabın çıkmasına yakın okuyayım diye istememden kaynaklanıyor. Ama kitap 2016'da çıkacakmışşş... Devam kitabını çokkkk merak ediyorum ve yeni kitabımı seçmeye gidiyorummmm Bye Bye

Baskı: Bıçak Sırtı (Mara Dyer, #2)