tess gerritsen
22.03.2016
Tess ne yazsa okurum diyorum yine. Tarzı bu kez değişikti, ama beğendim. Sonu belki daha farklı sonuçlanabilirdi, biraz sönük kaldı bana göre. Maura sevenler için vazgeçilmez bir fırsat olacak bu kitap. :)
Baskı: Buz Gibi Soğuk (Rizzoli & Isles, #8)