david levithan
20.03.2016
Zaman zaman sıkıldığım ama sonunu çok beğendiğim bir kitap. Kitapta bazı şeylerin çok havada kaldığını düşünüyorum. Evet kitap güzel konusu ilginç ama o kadar.
Baskı: Her Gün (Her Gün, #1)