L
LadyMaria

21.10.2014

7/10

Serinin 3. kitabını da bitirmiş bulunmaktayım.İkinci kitaptan daha iyi olur diye düşünmüştüm ama yanıldım.Yazarın tarzından mıdır nedir karakterlerin duygularını hissedemiyorum.Akıcı bir kitaptı.Okurken sıkılmadım ama okumasaydım da olur dedim.Şu 3 kitap boyunca asıl kahramanlar hep Francesca ve Sinclair'in gölgesinde kaldılar.Bu yüzden favori çiftimin kitabını okumak için sabırsızlanıyorum.

Baskı: Aşk Hiç Bitmez (Matchmakers #3)