
Cazibenin Efendisi (Brotherhood of the Sword/MacAllister #2)
kinley macgregor
5/10
İlk kitabi çok beğenmiştim.Cazibenin efendisini okuyunca büyük hayal kirikligina ugradim.İki kitabi da ayni kişi mi yazmiş diye sorgulamadan edemedim.Kitapta ruh yoktu.Karakterlere ise hiç ısınamadim.Resmen 17 TL çöpe gitti ona yaniyorum 😒 Üzgünüm tavsiye edebilecegim bir kitap değil 😩
Baskı: Cazibenin Efendisi (Brotherhood of the Sword/MacAllister #2)