O
ozmus

12.03.2016

7/10

Daha önce pek fantastik tür okumamış biriyim ama kitabı beğendim. Gayet sürükleyici ve eğlenceliydi. Elimden düşüremedim, kolay okunan alıcı bir kitaptı.

Baskı: Gölge ve Kemik (The Grisha, #1)