leigh bardugo
12.03.2016
Daha önce pek fantastik tür okumamış biriyim ama kitabı beğendim. Gayet sürükleyici ve eğlenceliydi. Elimden düşüremedim, kolay okunan alıcı bir kitaptı.
Baskı: Gölge ve Kemik (The Grisha, #1)