N
Neva

24.06.2015

10/10

"Seni korumaya çalışıyorum. İçine atladığın bu dünya; kafanı karıştırıp geride kendinle ilgili bildiğin hiçbir şey kalmayana kadar seninle oynayacak, karanlık, berbat, kendini beğenmiş aşağılık heriflerle dolu." "Sen de o karanlık, berbat, kendini beğenmiş aşağılık heriflerden biri misin?" "Ben çok daha kötüsüyüm." http://benherneysemo.blogspot.com.tr/2015/06/senin-yerinde-olsaydm-lisa-renee-jones.html

Baskı: Senin Yerinde Olsaydım (Kayıp Günlükler, #1)