E
estima

07.03.2016

10/10

Serinin ilk kitabına aşık olmuştum ikincisine büyük bir beklentiyle başladım ve hayal kırıklığına uğratmadı bu seri 3te bitmesin hatta hiç bitmesin. Harika kurgu, beyin yakıcı detaylar, olaylar. Devamını merakla bekliyorum.

Baskı: Bıçak Sırtı (Mara Dyer, #2)