S
Shallan

04.03.2016

10/10

Yarım bırakmamın sebebi okulların açılıyor olmasıydı. Ama kesinlikle ve kesinlikle harika; olaylar, kahramanlar aklımdan çıkmıyor.

Baskı: Kralların Yolu (Fırtına Işığı Arşivi Serisi #1)