
Sırılsıklam Aşık (Lucky Harbor, #3)
jill shalvis
İ
İllinaland
04.03.2016
8/10
Diyebileceğim tek şey çok çabuk bitmiş olması. Şey yada bunu Sawyer ve Chloe'nin hikayelerini daha çok okumak istediğim için söylüyor da olabilirim. Netice de güzeldi ve yüzünüzde bir gülümsemeyle bitirebileceğiniz bir kitaptı. Eğlenceli, komik ve aşık doluydu. Tavsiye ederim ^.^
Baskı: Sırılsıklam Aşık (Lucky Harbor, #3)