
Pabucumun Ajanı -1
asude
8/10
Herkesçe çok methedilen bir kitap.Bu tarz kitaplar çoğu zaman bende ters etki yapiyor.En azindan bu sefer yanilmis oldum.Deniz sevimli bir kız fakat çogu zaman ergence davrandigini düşüyorum.Tuna ise ayrı bir alem zaten.Bu zamana kadar okuduğum en zorba karakterdi.Kitabi sevdim fakat okurken sıkıldığim yerler oldu.Zaten yaş olarak bu kitabin bana hitap ettigini düşünmuyorum.Buna ragmen 8 puan verdim.Yaşı 16-23 arasi olan arkadaslar kitabi daha cok beğenir bence. 😄
Baskı: Pabucumun Ajanı -1