M
mugem

07.05.2015

10/10

Yazarimiz eserde Efendimiz bir bülbülün ağzından anlatmış. Gerçekten okurken çok keyif aldım. Hüzünlendim keşke bende o devirde yaşasaydım dedirtti bu kitap. Muhteşem bir anlatimı akıcılığı süperdi. Şiddetle tavsiye ediyorum.

Baskı: Bülbülün Kırk Şarkısı