vefa enver
24.02.2016
tekrar okunduktan sonra yorum :) çok güzeldi gerek anlatım gerek betimler süperdi zaten vefa enver klasikleri artık alışmamız lazım :)
Baskı: Not: Seni Sevmiyorum