N
nrchn

24.02.2016

8/10

tekrar okunduktan sonra yorum :) çok güzeldi gerek anlatım gerek betimler süperdi zaten vefa enver klasikleri artık alışmamız lazım :)

Baskı: Not: Seni Sevmiyorum