E
Elif

05.12.2011

10/10

çook güzel bir judith kitabıydı... fakir ama gururlu erkekle zengin ama çok iyi bi kızın ilk görüşte aşkı..:) kızın babası da işleri bi güzel karıştırınca ortaya çıkan hikaye göz yaşartıcı kıvama geliyor.. kesinlikle okunmalı:))

Baskı: Cennet (Second Opportunities, #1)