K
kitapkurdu34

12.01.2014

8/10

Aslinda gayet iyi bir uslubu vardi Aziz Nesin bunu her zaman iyi kullaniyor ama ask hikayelerinden bikmamdan oturu yinede iyiydi diyebilirim.

Baskı: Leyla ile Mecnun