abbas sayar
16.02.2016
Eh işte...Vasatı geçemeyecek bir kitap..Kitapta "Özgürlük" den ziyade "Eden bulur" bilindik bir tema işlenmiş.Kitap, İçerisinde çok atasözü ve deyim barındırdığı için unuttuklarımızı hatırlatması bakımından iyi ve okunabilir...
Baskı: Yılkı Atı