L
LadyMaria

06.02.2016

6/10

Sanirim ilk kitaba haksizlik etmişim.İkinci kitap daha kötüydü.😩 Boyle dusunmemde en büyük etken saftirik KARİSSA.😡 Naz bir suru şey yapti ama hala adami seviyorum diyor.Bir de Stockholm sendromu diyor yaa koptum resmen.😂😁😂 Neyse Naz gibi bir adamin sevilecek bir tarafi yok bence.İlk kitapta da ayni şeyi düşünüyordum. Bu kitap üstüne tuz biber ekti.😣 Serinin devami geliyormuş.Not aldim indirimde olmadigi sürece bu yazari almayacagim.Tavsiye konusunda bir şey diyemiyorum.Karar size kalmis 😉

Baskı: Ruhumdaki Canavar (Monster in His Eyes, #2)