R
reamda

23.03.2015

9/10

Cok guzel başlayıp kitap ortalara dogru geldiginde yavaşlayan aynı zamanda katie ye müthiş bir sinir duydugum kitap sonlara dogru o kadar duygu seline bırakıyor ki insanı Ağlamamak için direnmeniz gerek. Cok güzeldi. Okuyun okutun diyorum...

Baskı: Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)