
Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)
kristin hannah
9/10
Cok guzel başlayıp kitap ortalara dogru geldiginde yavaşlayan aynı zamanda katie ye müthiş bir sinir duydugum kitap sonlara dogru o kadar duygu seline bırakıyor ki insanı Ağlamamak için direnmeniz gerek. Cok güzeldi. Okuyun okutun diyorum...
Baskı: Ateşböceği Yolu (Ateşböceği Yolu, #1)