susanna tamaro
31.01.2016
Çok tatlı bir kitap, okurken kitabın içine notlar alıp kendimi sorguladığım anlar oldu. Mektup tarzıyla yazılmış, beğeniyle okudum.
Baskı: Sevgili Mathilda, İnsanın Yürümesini Dört Gözle Bekliyorum