E
Evelyne

31.01.2016

8/10

Çok tatlı bir kitap, okurken kitabın içine notlar alıp kendimi sorguladığım anlar oldu. Mektup tarzıyla yazılmış, beğeniyle okudum.

Baskı: Sevgili Mathilda, İnsanın Yürümesini Dört Gözle Bekliyorum