serdar özkan
09.10.2012
ilk kitabı beğenmiştim ama bu kitabı çok zor okudum ..çocukların bile sevemeyeceği bir çocuk kitabı gibi..anlatılmak istenen şey güzel ama o kadar karman çorman olmuş ki kitap okunabilirliğini kaybetmiş ne yazık ki
Baskı: Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)