E
ekruya

09.10.2012

2/10

ilk kitabı beğenmiştim ama bu kitabı çok zor okudum ..çocukların bile sevemeyeceği bir çocuk kitabı gibi..anlatılmak istenen şey güzel ama o kadar karman çorman olmuş ki kitap okunabilirliğini kaybetmiş ne yazık ki

Baskı: Ölümsüz Kalp (Kayıp Gül, #2)