S
sütlü kahve

29.03.2013

5/10

Bir Orhan Pamuk klasiği, okuyorsunuz okuyorsunuz ne bir konu ne anafikir ne ciddi bir olay örgüsü. 600sy'lık okuma hakkınızı çok daha güzel şeylere kullanabilirsiniz bence.

Baskı: Cevdet Bey ve Oğulları