
İstanbul (1874)
edmondo de amicis, cesare biseo
D
dreamtheater_81
07.01.2018
10/10
Roman tadında destansı bir anlatımı var yazarın.İstanbula 1870 li yıllarda gelmiş o günlerin sokaklarını caddelerini tarihi yerlerini gezebildiği görebildiği semtlerini insan profillerini yaşayışlarını gayet güzel resmetmiş anlatmış paylaşmış.Kitabın sonunda yazarla beraber dolaşan arkadaşının o günleri tasvir eden güzel fotoğrafları var.tavsiye edilir.
Baskı: İstanbul (1874)