
Kubbe'nin Altında
stephen king
P
pumpkin pie
26.09.2013
8/10
Bence çok keyifli bir yolculuktu her zaman ki gibi ve önemli olan son değil yolculuğun kendisi. http://pumpkinturta.blogspot.com/2013/09/kubbenin-altnda-under-dome.html
Baskı: Kubbe'nin Altında