shannon stacey
17.05.2015
Çok bir şey beklenmeden okunacak,kafa dağıtmalık sevimli bir kitaptı..Okurken insanı germeyen, 3. şahıslar ve entrikaların olmayışını sevdim.
Baskı: Küçük Bir Aşk Hikayesi (Kowalski Family, #1)