L
LadyMaria

10.01.2016

8/10

Nemesis Kitap'in son zamanlarda okuduğum en iyi kitabi bu olsa gerek 😒 Neyse ben kitapla ilgili yorumumu yapayim.Gerek konusunu gerekse karakterleri çok sevdim fakat ilk kitap olmasi sebebiyle yan karakterlere çok fazla agirlik verilmiş.Bunun dişinda benim için her şey olumluydu.Zaten çerezlik bir kitap.Devamini okumayi düşünüyorum. Romantik kitaplari sevenlere tavsiye ederim.

Baskı: Küçük Bir Aşk Hikayesi (Kowalski Family, #1)