M
Mehmet Barçin

09.01.2016

3/10

Bu kötü bir kitap. Zorlama bir şekilde Dostoyevski karakterlerinde seksist bir bilinçaltı arayan saçma sapan bir kitap. Yazar Freud'u taklit etmeye çalışmış fakat anca kötü bir taklidi olabilir.

Baskı: Dostoyevski - Yeraltı İnsanı