D
Didar-97

27.07.2014

8/10

Son derece güzel bir kitap. Çok beğenerek okudum.yazarın anlatımı da gayet hoşuma gitti. Diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum

Baskı: Hiç Kimse Sıradan Değildir