
Aşk Peşinde Bir Yıl
lori nelson spielman
S
SiHiRLi_PeRi
03.01.2016
8/10
Baslarda sıkıldım nerdeyse bırakıyordum,sonra ha bir gayret devam ettim ve pişman olmadım.İlerledikçe kitap merakım arttı,gözyaslarımı tuttamadım zaman zaman. Degerlendirme bu kadar,her okuyucu bu kitabın gizemini kendi okuyarak çözmeli.😉
Baskı: Aşk Peşinde Bir Yıl