E
efendi zibidi

26.10.2013

4/10

Yazar şiir diliyle deneme yazmış. Benim edebiyat anlayışıma ters bir tarz bu. Ortada ne bir öykü, ne bir deneme, ne bir şiir var. Ajandasına oturup ara ara yazdığı yazılarını toplayıp kitap yazmış sanki. Tespitleri güzel aslında. Kendisine tavsiyem şair olması. Düz yazıda başarısız bir tarz.

Baskı: Bir Adam Girdi Şehre Koşarak