L
LadyMaria

01.01.2016

7/10

İlk defa harlequin romanlarindan birini okudum.Kısacık 3 hikayeden oluşan bir kitapti. Fena değildi ama biraz kararsiz kaldim.Bu yuzden size tavsiye konusunda bir şey diyemiyorum.Klasik bir hikayeye sahip olduğu için beklentinizi yüksek tutmamanizi öneririm. 😄

Baskı: Lordun Gelini (Yeni Yıl Hikayeleri)