
Baharı Beklerken (Destiny #5)
toni blake
7/10
Serinin bu kitabını pek sevemedim. Herhalde Logan karakterleri yüzünden.Özellikle kitabın başından beri Logan'ın adının bolca geçmesi ve buna karşın Logan ın kararsızlığı beni çileden çıkardı.Erkek karakterlerinde kararsızı hiç çekilmiyor valla...
Baskı: Baharı Beklerken (Destiny #5)