S
Sümbül

14.10.2015

10/10

Kesinlikle şahaneydi. Yer yer Mal'e çok kızdım ama genelinde çok sevimli ve sempatik. Aradaki vurdumduymaz hallerinin nedeni de kitabın sonlarına doğru ortaya çıktı. Kıyamam yaa :( Anne'iye her "balkabağım" deyişinde alıp ısırasım geldi, o derece tatlıydı. Neyse uzun lafın kısası bu seriyi seviyorum ben arkadaş, bu kitapta okuyanı pişman etmeyecek cinsten :)

Baskı: Aşkın Ritmi (Stage Dive #2)