S
Sümbül

25.12.2015

10/10

Uzun zaman sonra ilk kez bir kitap bitiminde kendimi böyle boşlukta hissettim. Tarifi imkansız bir ruh halindeyim. Ahh Antony neymişsin sen yaa :// Valla bi korktum, bi tırstım senden :// Kitabın sonunda dakikalarca ohaa yaaa nidaları attım. Devamı hemen gelmeli kitabın , burda bırakılamaz yazık bize yaaa :(

Baskı: Tutku Oyunları (Tutku Oyunları Serisi, #1)