aykut oğut
06.12.2014
Okuduğum en iyi kişisel gelişim ve kadını anlatan kitaplardan biri. Bir erkeğin yazmış olması daha da ilginç yapıyor. Her kadının, her erkeğin okuması gerek. Muhteşem!
Baskı: Keşke Kadın Olsam