judith mcnaught
22.01.2014
Hep en çok okumak istediğim,merak ettiğim bir kitap olmuştu sonunda okuyabildim ve evet pişman olmayacağımı biliyordum çook güzeldi:)))) İçinde Aşk Saklı'dan sonra en sevdiğim ikinci Judith kitabı oldu hayırlı uğurlu olsun:)))))
Baskı: Düşler Krallığı (Westmoreland, #1)