K
kavurma

22.01.2014

10/10

Hep en çok okumak istediğim,merak ettiğim bir kitap olmuştu sonunda okuyabildim ve evet pişman olmayacağımı biliyordum çook güzeldi:)))) İçinde Aşk Saklı'dan sonra en sevdiğim ikinci Judith kitabı oldu hayırlı uğurlu olsun:)))))

Baskı: Düşler Krallığı (Westmoreland, #1)